ETIČKI KODEKS NABLE PLUS

 

1. CILJ ETIČKOG KODEKSA

Etički kodeks tvrtke Nabla plus d.o.o. (u daljnjem tekstu: Kodeks) donosi se s ciljem ostvarivanja vizije, misije i strateških ciljeva društva Nabla plus d.o.o. (u daljnjem tekstu: Nabla plus ili Društvo) uz poštovanje i promicanje temeljnih vrijednosti i etičkih načela koje Nabla plus smatra ključnima za svoje uspješno poslovno djelovanje unutar i izvan Društva.

Kodeks se temelji na poštovanju temeljnih ljudskih prava i etičkih načela, kao ključnih odrednica koje omogućavaju da Nabla plus svojim načinom poslovanja, odnosom prema radnicima, korisnicima usluga i poslovnim partnerima te kvalitetom pruženih usluga bude ugledna i cijenjena tvrtka koja djeluje pod okriljem gospodarstva Republike Hrvatske i koji prati suvremene međunarodne i europske razvojne trendove.

Svrha Kodeksa je razvitak i uključivanje moralnih načela i načela profesionalne etike u poslovne procese i radno okruženje Društva, kako bi ta načela postala ustaljeno ponašanje svih radnika Društva, u skladu s etičkim i profesionalnim normama te općeprihvaćenim civilizacijskim vrijednostima.

Namjera je Kodeksa da svim radnicima, korisnicima usluga, dobavljačima i poslovnim partnerima na jednostavan i transparentan način pruži okvir za ponašanje u poslovanju, podijeli svoju poslovnu etiku i društvena opredjeljenja te da im pruži jasne upute o postupanju u različitim situacijama koje se mogu očekivati u poslovnom okruženju.

 

2. PREDMET I PODRUČJE PRIMJENE

Kodeksom se definiraju temeljna etička načela i uređuju pravila dobrog ponašanja svih radnika Nable plus, uključujući članove Uprave, direktore, rukovoditelje i druge radnike (u daljnjem tekstu zajedno: radnici) te druge osobe koje po bilo kojoj osnovi rade u Nabli plus ili za Nablu plus, neovisno o njihovim funkcijama i položaju u Društvu.

Svi radnici dužni su u svom poslovnom djelovanju poštovati pravila ponašanja i svojim primjerom promovirati etičke vrijednosti i načela uspostavljena ovim Kodeksom, kako u svojem odnosu prema radu tako i u međusobnim odnosima unutar Društva, ali i u odnosima prema korisnicima usluga, poslovnim partnerima te prema javnosti.

Članovi Uprave, direktori i rukovoditelji značajem svojih dužnosti koje podrazumijevaju nadzor i upravljanje radom ostalih radnika Nable plus, imaju posebnu odgovornost u osiguranju kulture etičnog postupanja, osobito na način da svojim ponašanjem budu primjer etičnog postupanja ostalim radnicima.

Od svih osoba koje Kodeks obvezuje očekuje se da i izvan poslovnog okruženja postupaju u skladu s temeljnim etičkim vrijednostima i načelima te izbjegavaju svaki oblik neprihvatljivog ponašanja koje je u suprotnosti s Kodeksom.

Kršenje etičkih pravila može ozbiljno štetiti ugledu i poslovnom uspjehu Društva te narušiti povjerenje javnosti. Stoga se od svih osoba koje Kodeks obvezuje, očekuje da budu svjesne svojih obaveza i da postupaju u skladu s Kodeksom.

 

3. TEMELJNE VRIJEDNOSTI I ETIČKA NAČELA NABLE PLUS

Nabla plus gradi svoj uspjeh na odgovornosti, poštovanju i odlučnosti. Društvo je svjesno kako je uspjeh Nable plus ovisan o uspjehu klijenata te je osnovni cilj ispuniti njihove potrebe i pružiti im kvalitetnu i svestranu podršku te prava rješenja za povećanje operativne učinkovitosti i pouzdanosti uz istodobno smanjenje troška energije te negativnog utjecaja na okoliš. Nabla plus želi svojim primjerom poticati okolinu na inovacije i visoke zahtjeve kvalitete. Cilj je stvoriti kvalitetnu i inovativnu okolinu, dinamičnu i poticajnu atmosferu u kojoj vrijedni i talentirani pojedinci mogu dati svoj maksimum, poštujući temeljna etička načela i vrijednosti.

Radnici Nable plus u svojem poslovnom djelovanju primjenjuju i promoviraju sljedeća temeljna etička načela i vrijednosti:

  •   3. 1 Zakonitost rada i poslovanja

Radnici Nable plus dužni su pri obavljanju poslova dosljedno primjenjivati i poštovati zakone i druge propise, odredbe ovog Kodeksa te ostalih općih i posebnih internih akata Društva te primjenjivati i provoditi najviše stručne, poslovne i etičke standarde i norme i na taj način osigurati zakonitost u radu i poslovanju sukladno poslovnom ugledu i tržišnom položaju Nable plus.

 

  •   3. 2 Ljudska prava i zakonski okviri rada

Društvo obavezuje sebe i radnike za poštivanje Univerzalne deklaracije o ljudskim pravima i Temeljnih konvencija Međunarodne organizacije rada.   
Nabla plus strogo zabranjuje prisilan rad, kao i rad djece te su svi radnici dužni držati se zakonskih propisa rada.

 

  •   3. 3 Profesionalnost, odgovornost i stručnost u radu 
    Od svih se radnika očekuje odgovorno, savjesno, profesionalno i etično ispunjavanje svih obveza prema suradnicima, korisnicima usluga, dobavljačima i ostalim poslovnim subjektima. 
    Obveza je svakog radnika poštovanje kriterija stručnosti i izvrsnosti te se stoga potiče sve radnike da stalnom izobrazbom i usavršavanjem postižu visoku razinu profesionalnosti i stručnosti, poštujući pritom etička načela i pravila struke.
    Svim radnicima treba osigurati jednake uvjete ostvarivanja profesionalnih obveza i iskazivanja intelektualnih sposobnosti te dati mogućnost za napredovanje i uspjeh u Društvu, koji ovise isključivo o radnim rezultatima i uspješnosti svakog pojedinca.

Radnici trebaju izbjegavati bilo kakve aktivnosti koje mogu štetiti njihovoj struci, profesionalnosti i objektivnosti u radu te se suzdržavati od aktivnosti koje su suprotne interesima Nable plus.

 

  •   3. 4 Poštenje, objektivnost i nepristranost  

Nabla plus djeluje u dobroj vjeri i na pošten način te se od svih radnika očekuje da pri obavljanju svojih poslova i zadataka rade i nastupaju pošteno, objektivno i nepristrano, uz poštovanje temeljnih etičkih načela.

Radnici moraju izbjegavati odnose ili sudjelovanje u aktivnostima koje mogu izazvati sumnju u njihovu objektivnost i nepristranost.

Radnici ne smiju dozvoliti da predrasude bilo koje vrste utječu na njihovu objektivnost i nepristranost u obavljanju poslova i donošenju odluka.

 

  •   3. 5 Nulta stopa tolerancije prema korupciji  

Nabla plus u svojem poslovanju promiče i primjenjuje pristup nulte stope tolerancije na korupciju.

Cilj ovog pristupa je prevencija, suzbijanje, razotkrivanje i sankcioniranje svih oblika koruptivnog ponašanja kao jedne od najštetnijih društvenih pojava koja, osim što narušava temeljne društvene vrijednosti, ozbiljno narušava vrijednosti i načela na kojima Nabla plus temelji svoje poslovanje i djelovanje te ugrožava ugled Društva kao ozbiljnog i savjesnog poslovnog subjekta i uništava povjerenje korisnika usluga, poslovnih partnera te javnosti.

Stoga Nabla plus čvrsto odbacuje sve oblike koruptivnog ponašanja te se od svih radnika zahtijeva da izbjegavaju odnose ili sudjelovanje u aktivnostima koje uključuju rizik od korupcije.

 

  •   3. 6 Transparentnost   

Nabla plus posluje prema načelima razvidnosti i nepristranosti, stoga je njeno poslovanje transparentno i otvoreno. Financijska izvješća podnose se u skladu s nacionalnim i međunarodnim propisima i standardima te predstavljaju stvaran i pravedan pregled imovine, obveza, rezultata poslovanja i financijskog položaja Društva.

 

  •   3. 7 Povjerljivost i zaštita podataka

Povjerljivost i zaštita podataka od velikog je značaja za Nablu plus jer utječe na sigurno i kvalitetno pružanje usluga, jednako kao i na poslovni uspjeh i javni ugled Nable plus. Stoga Društvo poduzima sve dostupne i prikladne tehničke i organizacijske mjere kako bi osiguralo povjerljivost i zaštitilo poslovne podatke, podatke poslovnih partnera, korisnika usluga i dobavljača te osobne podatke radnika od neovlaštenog pristupa, neovlaštene uporabe, gubitka ili preuranjenog uništenja.

Svaki je radnik obvezan osigurati povjerljivost i tajnost te zaštitu osobnih podataka i poslovnih podataka, dokumenata i informacija o radu i poslovanju Društva, u skladu s internim aktima Društva i primjenjivim zakonskim i podzakonskim propisima.

Podatke koje dobije na korištenje ili na uvid tijekom obavljanja svojih poslova, radnik mora koristiti sukladno internim aktima Nable plus i primjenjivim zakonskim propisima, i ne smije ih koristiti za osobnu korist ili na način koji bi mogao negativno utjecati na poslovni ugled i rezultate poslovanja Društva.

 

  •   3. 8 Jednakost i poštovanje dostojanstva osoba

Nedopustiv je i neprihvatljiv svaki oblik izravne ili neizravne diskriminacije na temelju rase ili etničke pripadnosti ili boje kože, spola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja, nacionalnog ili socijalnog podrijetla, imovnog stanja, članstva u sindikatu, obrazovanja, društvenog položaja, bračnog ili obiteljskog statusa, dobi, zdravstvenog stanja, invaliditeta, genetskog naslijeđa, rodnog identiteta, izražavanja ili spolne orijentacije.

Nedopustiva je i neprihvatljiva svaka vrsta uznemiravanja i spolnog uznemiravanja.

Uznemiravanje je svako neželjeno ponašanje koje ima za cilj ili stvarno predstavlja povredu dostojanstva osobe, a koje uzrokuje strah, neprijateljsko, ponižavajuće ili uvredljivo okruženje.

Spolno uznemiravanje je svako verbalno, neverbalno ili tjelesno neželjeno ponašanje spolne naravi koje ima za cilj ili stvarno predstavlja povredu dostojanstva osobe, a posebice ako stvara zastrašujuće, neprijateljsko, ponižavajuće, omalovažavajuće ili uvredljivo okruženje.

Svi radnici trebaju biti poštovani kao osobe u skladu sa zajamčenim pravima na život, integritet i dostojanstvo.

Isto tako, svi radnici dužni su, prema kolegama, poslovnim partnerima, korisnicima usluga i svim drugim osoba s kojima dolaze u kontakt prilikom obavljanja svojeg posla, postupati s poštovanjem i uvažavanjem.

 

  •   3. 9 Zaštita okoliša, sigurnosti i zdravlje ljudi

Nabla plus se prema čovjeku i okolišu odnosi s najvećom pozornošću, a zaštita okoliša, održivi razvoj i zaštita zdravlja trajna su odgovornost i sastavni dio svih poslovnih postupaka i razvojnih programa Društva.

Nabla plus je posvećena smanjenju zdravstvenih, sigurnosnih i ekoloških rizika u obavljanju svojih poslovnih djelatnosti, stvaranjem sigurnih uvjeta rada i pridržavanjem svih suvremenih tehnoloških i ekoloških smjernica.

Radnici su obvezni u svom radu pridržavati se pravila rada na siguran način i pritom skrbiti za osobnu sigurnost i zdravlje, za sigurnost i zdravlje drugih radnika te sigurnost nekretnina i opreme, a obveza Društva je osigurati uvjete za siguran rad radnika.

Svaki je radnik u svom radu obvezan brinuti se o mogućem štetnom utjecaju radnog okoliša na zdravlje ljudi, kao i radnih aktivnosti na okoliš.

 

Ova načela predstavljaju temeljni okvir za postupanje te nije riječ o detaljnim pravilima koja uređuju svaku moguću situaciju u kojoj se radnik Nable plus može naći u poslovnom životu, već o smjernicama koje bi svakom radniku trebale služiti kao putokaz i orijentir kad donosi odluke i procjenjuje vlastito postupanje.

 

4. SUKOB INTERESA

Radnici Nable plus dužni su izbjegavati situacije u kojima bi njihovi osobni interesi mogli doći u sukob s interesima Društva.

Sukob interesa postoji u svakoj situaciji u kojoj radnik ima privatni interes koji je takve prirode da utječe (tzv. stvarni sukob interesa) ili može utjecati (tzv. potencijalni sukob interesa) na njegovu nepristranost i objektivnost u obavljanju posla.

Privatni interes radnika podrazumijeva svaku korist koja može proizaći za radnika, njegovu obitelj, bliske srodnike, prijatelje i osobe ili organizacije s kojima se radnik nalazi ili se nalazio u privatnoj, poslovnoj ili političkoj vezi.

Radnici ne mogu, bez prethodne suglasnosti Uprave obavljati i poduzimati sljedeće aktivnosti:

• imati u vlasništvu ili u pretežitom vlasništvu društvo koje se bavi poslovima iz predmeta poslovanja Nable plus

• biti član uprave, nadzornog odbora, predsjednik skupštine ili član drugih organa u društvima korisnicima usluga Nable plus, dobavljačima ili poslovnim partnerima Nable plus te društvima koja se bave poslovima iz predmeta poslovanja Društva

• obavljati poslove u ime i za račun Nable plus s društvima koja su u njihovom vlasništvu ili pretežitom vlasništvu ili su u vlasništvu ili pretežitom vlasništvu članova njihove uže obitelji ili su na rukovodećim položajima zaposleni članovi njihove uže obitelji.

Vlasništvo, odnosno pretežito vlasništvo društva podrazumijeva vlasništvo poslovnih udjela, dionica, odnosno drugih prava na temelju kojih radnik sudjeluje u upravljanju, odnosno u kapitalu tog društva s više od 5%.

Sve sukobe interesa potrebno je riješiti u skladu sa relevantnim zakonskim propisima te internim aktima i etičkim pravilima Nable plus. Svi radnici su dužni voditi računa i biti na oprezu s obzirom na svaki potencijalni ili stvarni sukob interesa, poduzeti mjere kako bi se takav sukob izbjegao i kad god je to potrebno, obznaniti postoji li kod njih sukob interesa ili ne.

Svaki radnik dužan je, čim postane svjestan sukoba interesa, o istome obavijestiti svojeg nadređenog te ili Etičko povjerenstvo.

Pravila o sprječavanju sukoba interesa primjenjuju se i u situacijama u kojima se čini da bi privatni interesi radnika mogli na neprimjeren način utjecati na obavljanje njegovog posla, iako to zapravo nije slučaj (tzv. prividni sukob interesa). Svaka situacija prividnog sukoba interesa mora biti ispitana i riješena.

 

5. SPOREDNI POSLOVI I ZABRANA KONKURENCIJE

Radnici ne mogu obavljati sporedne poslove kad su takvi poslovi suprotni interesima Nable plus, a osobito ako postoje razlozi vezani uz zabranu natjecanja s Društvom.

Svi radnici trebali bi izbjegavati obavljanje sporednih poslova izvan stalnog zaposlenja u Nabli plus kod kojih nude svoje usluge trećim stranama uz naknadu, a da pri tome konkuriraju uslugama koje pruža Nabla plus, kao i obavljanje dodatnih poslova za fizičke ili pravne osobe koje su s Nabla plus u poslovnom odnosu, kao što su primjerice korisnici usluga Nable plus ili dobavljači.

Za obavljanje sljedećih poslova potrebno je prethodno odobrenje Uprave Nable plus:

• svaki angažman od strane bilo kojeg korisnika usluga Nable plus, dobavljača ili poslovnog partnera

• poslovi koji ulaze u predmet poslovanja Društva, neovisno o tome obavlja li ih radnik za svoj ili tuđi račun,

• obavljanje poslova za svoj ili tuđi račun u prostorijama Nable plus

 

6. POLITIČKI ANGAŽMAN

Obavljanje političkih dužnosti ili politički angažman nije zabranjen, ali je isti nužno strogo odvojiti od obavljanja poslova i profesionalnih aktivnosti u Društvu.

Radnici ne smiju poduzimati političke aktivnosti za Nablu plus niti se smiju politički angažirati protivno interesima Nable plus.

Kada sudjeluju u političkom angažmanu, radnici moraju biti posebno pažljivi, pri čemu ne smiju:

• koristiti naziv Društva

• navoditi druge na uvjerenje da se Nabla plus opredijelila za bio koju političku stranku ili pokret,

• pridružiti se skupinama čiji su ciljevi i djelovanje protivni interesima Nable plus

• koristiti sredstva Nable plus (npr. računala, Internet, telefone, pisače, fotokopirne aparate i sl.) u političke svrhe

• provoditi političke aktivnosti na radnom mjestu.

 

7. KORUPCIJA

U skladu s nultom stopom tolerancije na korupciju, kojeg Nabla plus primjenjuje u svim aspektima svojeg poslovanja i djelovanja, radnici Društva ne smiju nuditi, davati, obećavati ili odobriti novčanu ili drugu pogodnost državnom ili javnom službeniku u zemlji ili inozemstvu, kao ni bilo kojem donositelju odluka koji djeluje u privatnom sektoru u zemlji ili inozemstvu kako bi ostvarili povlaštene uvjete, povoljniju odluku ili drugu neopravdanu prednost za Nablu plus.

Radnici Nable plus moraju o tome voditi računa i prilikom davanja poklona, kao i kod poziva na poslovne ručkove ili slična događanja.

Isto tako, radnici Nable plus ne smiju primati obećanja ili ponude za novčanu ili drugu pogodnost ili povlasticu, niti smiju primati takvu pogodnost ili povlasticu, za izvršenje ili propuštanje obavljanja određenog posla ili radnog zadatka u Društvu.

 

8. DAROVI

Radnik ne može zahtijevati niti prihvatiti darove od korisnika usluga, dobavljača, poslovnih partnera ili drugih osoba s kojima je Nabla plus u poslovnom odnosu, odnosno s kojima radnik kontaktira u obavljanju svojeg posla.

Darom se smatra novac, stvari bez obzira na njihovu vrijednost, prava i usluge dane bez naknade koje radnika dovode ili mogu dovesti u odnos zavisnosti ili kod njega stvaraju obvezu prema darovatelju.

Iznimno je dopušteno primiti i zadržati dar vrijednosti do 60,00 eura.

Ako su okolnosti takve da radnik ne može na pristojan i prikladan način odbiti dar vrijednosti veće od 60,00 eura, dužan je o primitku takvog dara obavijestiti svojeg nadređenog.

 

9. DONACIJE I SPONZORSTVA

Kao odgovoran član društva, Nabla plus kroz program donacija i sponzorstva nastoji ostvariti dugoročno kvalitetne odnose s lokalnim zajednicama u kojima djeluje i društvom u cjelini.

U tom cilju, donacijama i sponzorstvima potiču se humanitarni, kulturni, znanstveni, odgojno-obrazovni i sportski projekti i aktivnosti.

Donacije i sponzorstva uvijek se ugovaraju i dodjeljuju u skladu s primjenjivim zakonima i internim aktima te u skladu s financijskim mogućnostima Društva i pri tom se ne smiju koristiti kao neprimjeren utjecaj na primatelja donacije ili drugu stranu u ugovoru o sponzorstvu.

Donacije se ne odobravaju pojedincima, na privatne račune, političkim strankama, odnosno drugim organizacijama koje se organiziraju radi ostvarenja političkih ciljeva, ili osobama, odnosno organizacijama koje mogu naštetiti interesima ili ugledu Društva.

 

10. IMOVINA DRUŠTVA

Svaki radnik dužan je voditi računa o integritetu te svrhovitoj i ekonomičnoj upotrebi imovine Društva koja mu je povjerena u obavljanju poslova, u skladu s internim aktima Društva te sprječavati nezakonito raspolaganje imovinom Društva.

Upotreba imovine Društva u osobne svrhe dozvoljena je samo ako je to predviđeno ugovorom o radu, kolektivnim ugovorim ili internim pravilima.

 

11. ODNOS PREMA KORISNICIMA USLUGA

Usmjerenost na korisnike usluga, koja podrazumijeva iskren i otvoren pristup prema korisnicima, ključna je odrednica uspješnih i dugoročnih poslovnih odnosa i temelj za ostvarenje misije i ciljeva Nable plus.

Kontinuirano unapređenje odnosa s korisnicima usluga zadaća je i odgovornost svakog radnika u okviru njegovih zaduženja i poslova.

Odnos svakog radnika prema korisnicima usluga temelji se na profesionalizmu, dostupnosti, ljubaznosti, ozbiljnosti, pouzdanosti i povjerljivosti.

Stoga se od svih radnika očekuje da budu na raspolaganju korisnicima usluga te osiguraju stručno, efikasno i kvalitetno postupanje, slijedeći najviše standarde u komunikaciji te da se prema korisnicima usluga kao i prema svim ostalim osobama s kojima kontaktiraju prigodom obavljanja svojeg posla odnose s poštovanjem i međusobnim uvažavanjem.

 

12. POŠTOVANJE ETIČKIH PRAVILA

Nabla plus očekuje od svih članova Uprave, direktora, rukovoditelja i radnika te vanjskih suradnika i drugih osoba koje po bilo kojem osnovu rade u Nabli plus ili surađuju s Društvom, da se ponašaju u skladu s Kodeksom.

Svako kršenje ovih pravila, zakonskih propisa ili internih pravila i akata Društva može imati ozbiljne posljedice ne samo za one koji čine povrede, nego i za Nablu plus. Stoga se kršenje ovih pravila neće tolerirati.

Postupanje protivno Kodeksu biti će sankcionirano sukladno relevantnim zakonskim propisima i internim aktima Društva, neovisno o položaju ili radnom mjestu osobe koja je počinila povredu.

U slučaju postojanja dvojbi etičke prirode, radnik se uvijek može obratiti Etičkom povjerenstvu ili nadređenom radi pomoći, savjeta ili pojašnjenja.

Radnici Nable plus mogu podnijeti pritužbu Etičkom povjerenstvu na postupanje radnika Društva, ako smatraju da je protivno odredbama Kodeksa.

 

13. OBAVEZE DOBAVLJAČA, POSLOVNIH PARTNERA I VANJSKIH SURADNIKA

Nabla plus djeluje u dobroj vjeri i na pošten način te podrazumijeva da svi njeni dobavljači, poslovni partneri, vanjski suradnici te svi poslovni i privatni subjekti koji imaju utjecaj na poslovanje Nable plus posluju uz poštovanje i promicanje temeljnih vrijednosti i etičkih načela koje Nabla plus smatra ključnima za svoje uspješno poslovno djelovanje unutar i izvan Društva i koje se spominju u ovom Kodeksu.

Nabla plus zadržava pravo provjere navedenog po potrebi, ali ne odgovara za postupke i poslovanje osoba i tvrtki koje nisu radnici ili dio Društva.

Svi dobavljači Nable plus, poslovni partneri, vanjski suradnici te svi poslovni i privatni subjekti koji imaju utjecaj na poslovanje Nable plus odabirom Nable plus kao subjekta poslovne suradnje potvrđuju da su upoznati sa sadržajem ovog Kodeksa i kako će se međusobno poslovanje obavljati ne kršeći Kodeks.

 

14. ETIČKO POVJERENSTVO

Etičko povjerenstvo (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) prati primjenu ovog Kodeksa, promovira etično ponašanje u međusobnim odnosima radnika, kao i u odnosima radnika prema korisnicima usluga, dobavljačima i poslovnim partnerima, daje savjete radnicima o etičnom ponašanju, zaprima pritužbe radnika na neetično postupanje, provodi postupak ispitivanja osnovanosti pritužbe te vodi evidenciju o zaprimljenim pritužbama.

Povjerenstvo ima 3 člana, koje imenuje Uprava na razdoblje od dvije godine.

Članovi Povjerenstva među sobom biraju predsjednika Povjerenstva.

Povjerenstvo je neovisno u odlučivanju.

Članovi Povjerenstva ne mogu zbog obavljanja svoje dužnosti biti pozvani na odgovornost niti dovedeni u nepovoljniji položaj u odnosu na druge radnike Nable plus.

 

15. JAVNOST ETIČKOG KODEKSA

Kodeks mora biti dostupan svim radnicima, korisnicima usluga, dobavljačima, poslovnim partnerima i javnosti. Stoga se Kodeks objavljuje na internoj online oglasnoj ploči Društva i na javnim mrežnim stranicama Društva.

 

16. ZAVRŠNE ODREDBE

Ovaj Kodeks stupa na snagu danom donošenja.

 

U Zagrebu, 26.7.2024.


Prihvaćam

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam osigurali najbolje moguće iskustvo na stranici. Kako biste nam dali do znanja da ste suglasni s korištenjem kolačića, molimo vas kliknite na gumb Prihvaćam